Sunday 27 October 2013

rasa ingin memililki

Rasa ingin memiliki mu

Tidak ku thu  mengapa pilunya pinggir atiku..
Dan ku cba utk mengusirnya….
Hari ini masih ada sisa mengharap untukmu….dn pasti.
Pintu atii q msih trbuka menyambut cinta menanti rindu….
Cintamu yg dtang cpat benar berlalunya….
hidup ini sepi benar rasanya…
lalu ku cuba
tekap tangan ditelinga
Menghilangkn rasa tidak berpunya…..
Aku rindu tapi dalam sepi…untuk
Terus menanti lafaz mu yang tersimpan….
Mungkin hanya aku yg terlalu cinta
Tapi kamu tidak
Rasa putus asa sering bertandang
Cuba membunuh rasa cinta ini
Ku cuba gagahinya walau hanya
Aku sendirinya yg rasa
Biarlh cinta trus berlagu bersama angin rindu..
Dn
Ku harap biarlh ia berlalu ke arahmu..
menyapa atimu
mendakap rindumu
membalas cintaku..
biarlh rindu dalm sepi
di sini aku terus menanti
lafaz mu yang tersimpan
dan aku akan trus curi-curi cintamu..
kerana cinta ini tiada tarikh luputnya
seperti ombak rindu
menyapa pantai
di lautan kasih
ku mohon kasih
jika benar cinta
biarlah cinta sampai syurga
biar bintang berguguran menjadi
kejora di langit cinta
dia pasti  jadi saksi
kau lh pemilik hati ini….


No comments:

Post a Comment